maandag 10 maart 2008

Noedels met surimi ( 2 personen)

Noedels zijn lekker.Ik raak er een beetje verslaafd. Het makkelijk en snel klaar. Zoals ik een drukke baan heb .Maar dat is me eigen schuld .Ik ben pas begonnen en ik wil alles weten wat er in het land speelt op het gebied van de ecologische snelweg . Een kort uitleg het moet dan dieren en planten zich kunnen verspreiden door middel van een groenstrook die door heel Nederland loopt .En ik ben voor de provincie Noord Holland waar ook weer een ander project loopt. En in het voorjaar is het erg druk door mensen te aansturen en praten met boeren of aan natuurbehoud willen doen .Door wat later te maaien ect.
Maar we dwalen af .

Noedels met surimi ( 2 personen)
Ingrediënten

  • 250 gr noedels
  • 1 pak surimi
  • 1 zakje Thaise wokgroente
  • 1 et vissaus
  • 1 el olie

Kook de noedels volgens de aanwijzingen .Wok de groente op hoog vuur ca 3 min . Roer de surimi er door heen .Roer de noedels er door heen .Doe de vissaus erbij en laat alles nog even door warmen

Verdeel de noedels in kommen .

Geen opmerkingen: