vrijdag 23 november 2007

Dag van de dialoog

Ik loop de laatste tijd van dag van…….Vandaag was het de dag de dialoog in Zaanstad .Omdat het moet, moet ik daar op komen draven .Het loopt eind van het jaar dus de budgetten moeten op. Anders krijg je volgend jaar minder geld .Zo werkt het in subsidieland Het thema was jouw zorg is mijn zorg .Dan zit je daar met een aantal bobo’s en gewone mensen .Het rondje voorstellen dat duurt al een half uur . De soep die voor gezet krijgt was gelukkig vegetarisch. Maar door het gesprek werd het meer een koude soep. Ach, het deert niet als het maar gezellig is denk ik dan maar .Dan gaat het over de buurt waar je woont en dan worden er broodjes geserveerd .En gehaktballetjes .Ik denk je moest opgeven of je vegetarisch bent of niet. En een salade. Gelukkig was die wel vegetarisch .
Ik heb echt niks met die dagen van …….Maar het wel leuk om eens andere mensen te ontmoeten en jouw standpunt uit een te zetten wat mijn zorg is Dat is het milieu en hoe we omgaan met de aarde . Vooral hier in de Zaanstreek .Ik zeg het in een andere context vol is vol
Ik heb wel een foto gemaakt van de salade

Geen opmerkingen: