zondag 6 juli 2008

lappenmand

Ik zit een beetje in de lappenmand Me werk is vreselijk druk en heb geen zin meer om elke dag te koken.Ten eerste kost me werk veel energie. En dan avonds nog eens een recept te bedenken en dat te gaan koken dan ben ik kapot Verleden week kwam het echt tot een climax.Ik ben een beetje invalide.Me beentjes willen niet altijd wat ik wil. Door moeheid en drank ben ik gevallen Vanaf dat moment ben ik tot inkeer gekomen. Ik ga het wat rustiger aan doen Twee blogs bij houden is geen doen.Daarom publiceer ik niet zo veel meer. Me echte passie ligt in me kruiden en planten en die kan ik avonds bij houden Het is niet zo dat niks meer hier op publiceer maar dat zal dan in het weekend wezen.In de herfst en winter is bij ons een stuk rustiger.En dan kan ik weer lekkere dingen maken Het zal altijd een mix wezen van Italiaans en Aziatisch

Ik wil ook nog een rondreis maken in great Britain en misschien kan daar ook inspiratie opdoen voor gewone gerechten

Geen opmerkingen: