woensdag 5 maart 2008

Pasta met roodbaarsfilet (2 personen)

Het leven gaat hier weer een beetje ze gewone gangetje.Maar om nu te zeggen ik heb weer rustiger nee.Ik was gelukkig thuis toen de sneeuwstorm gisteren losbarsten >ik had trek in een pasta met vis.En recepten gebruik ik niet. Ik kijk altijd wat er in de groentenla van de cooler zit .In de vriezer lag nog een roodbaarsfilet. Heerlijk dat stevige vlees van die vis .

Pasta met roodbaarsfilet (2 personen)

Ingrediënten
  • 250 gr pasta (schelpjes)
  • 1 ui
  • 2 teentjes knoflook
  • 1 rode paprika
  • 1 dunne prei
  • 3 worteltjes
  • Pasta kruiden
  • 2 roodbaarsfilets
Bereiden
Kook de pasta volgens de aanwijzingen .Snipper de ui en de knoflook. Maak de paprika schoon en snij ze in reepjes.Maak de worteltjes schoon en snij ze in kleine ringetjes. Maak de prei schoon en snij die ook in ringen.Snij de roodbaarsfilets in reepjes.
Verhit de olie in een grote pan.Fruit de ui en de knoflook.Doe de wortel en prei erbij en bak die ongeveer 3 minuten op een hoog vuur.Schep de filetreepjes erbij en bak die mooi bruin mee.Strooi de kruiden en overheen en doe de paprika erbij en schep nog een s goed op. Laat het nog ongeveer 3 minuten nog door warmen
Verdeel de pasta over de borden en schep de saus er boven op.

Geen opmerkingen: