donderdag 7 februari 2008

Champignon groentencurry taart met hüttenkäse

Eerlijk gezegd ben ik niet zo weg gooier van voedsel . Ik heb in me leven veel honger gezien .Maar om 2 dagen het zelfde te eten dat is na me studententijd niet zo veel meer voor gekomen .Maar ik had deze keer zoveel over dat ik iets anders van gemaakt heb .

Champignon groentencurry taart met hüttenkäse

Ingrediënten
zie Champignon groentencurry
1 pak bladerdeeg
200 gr hüttenkäse
2 eieren

Bereiden
Verhit de oven op 200°C . Voor de bereiding van de curry volg het recept.
Vet een ovenschaal of springvorm in. Bekleed het met bladerdeeg .Doe de groenten door een zeef zodat het vocht weg is .Doe de groente in de schaal .Klop de eieren los en klop daar de hüttenkäse door heen .Schenk het mengsel over de groenten .Schuif de schaal en bak het 25 minuten het bladerdeeg mooi goud bruin .

Geen opmerkingen: