donderdag 8 november 2007

Europese Parlement

Gisteren was ik in Brussel om te praten over de EHS (zie me stukje op me tuin pagina ) .Bij de ingang werd ik ontvangen door iemand van die commissie .Na veel praten .Gingen we eten. Ik dacht dat we bij de europarlementairs mocht mee eten .Nu dus niet . Ik was wat meer mensen maar we kregen € 35 per persoon voor te eten .

Nou in de eetzaal (lees kantine ) moesten we achter aansluiten een rij. Nu ben ik dat wel gewend bij vele gemeentes eet je ook gewoon in het bedrijfsrestaurant .Ik wou eten maken van het eten dat daar stond . Je eet maar eenmaal van je leven in bij het EP . Maar dat mocht niet. Ik weet ook nu waarom . Tussen de middag wordt er warm gegeten daar . Ik nam een salade en de vis met rijst .Nou ik heb nog zulke kleine scholletjes gezien . Of wat er voor moet doorgaan . De rijst die erbij gereserveerd was droog en niet gaar.
En dit alles koste € 9 .Voor iets meer heb ik wel beter gegeten bij een chinees .

Mocht ooit naar het Europese Parlement gaan en krijgt ook dat eetgeld . Neem zelf een broodje mee . En ga na afloop ergens in de stad eten .
We zijn naar het gesprek nog even een biertje gaan drinken in de Irisch Pub op Luxemburg. Mooi bruin café sfeer gezellig dat is het enig dat kan aanraden daar in Brussel .

Geen opmerkingen: