woensdag 3 oktober 2007

Roberts Thaise noedels

Gisteren had ik trek had ik trek in noedels maar geen boodschappen had ik gedaan .Ik keek wat in me kast had.
Gelukkig had ik noedels in huis, sperziebonen en al me kruiden.En ik vond een pakje voor Thaise Nasi.

Roberts Thaise noedels

Ingrediënten

  • 250 gr Noedels
  • 200 gr sperziebonen
  • 450 gr koolvis
  • 1 ui
  • 2 teentjes knoflook
  • 1 pakje Thaise Nasi
  • 1 scheutje vis saus

Bereiden
Kook de noedels zoals aangegeven .
Pel de ui en de knoflook.Snipper de ui en de knoflook. Maak de sperziebonen schoon en halveer ze .Kook de sperziebonen beetgaar (6 minuten) .Gebruik het kookvocht om de kruiden te wellen.
Verhit de olie en bak de ui en knoflook glazig .Doe de vis erbij. Laat het even sudderen tot de vis gaar is .Doe de noedels, kruiden en de bonen er bij en wok alles even op een hoog vuur .(2 minuten).Doe als laatste de visolie erbij.

Verdeel de noedels over vier grote kommen

Geen opmerkingen: