vrijdag 28 september 2007

Pasta met tonijn in champignonsaus

Gisteren had ik weer tijd om te koken .En ook echt zin . Nu moet niet denken dat ik op fastfood leef .Maar het is gewoon niet leuken zoals me vriendin het noemt Aardappelen, groente en vlees te schrijven Ten eerste lust ik geen aardappelen dus het wordt rijst.Ik had trek in een pasta maar dan gewoon lekker snel klaar.

Pasta met tonijn in champignonsaus (2 personen)

  • 200 gr Pasta
  • 1 blikje tonijn in olie
  • 2 teentjes knoflook
  • 1 zakje Italiaanse wokgroenten
  • 1 zakje champignonsaus

Bereiden
Kook de pasta zoals is aangegeven. Voeg een scheutje knoflook olie toe .Vang de olie op van het blikje tonijn .Verhit een koekenpan met de opgevangen olie . Bak de groenten dat het nog beetgaar is .Voeg de tonijn erbij. Maak ondertussen de saus .En schenk die over de groenten heen . Laat het nog 3 minuten sudderen .Verdeel de pasta over de borden en doe de saus erboven op.

Geen opmerkingen: