donderdag 28 juni 2007

Toko Gembira

Je heb wel eens van die dagen dat de tijd vergeet om dat je naar allerlei dingen toe moet. Gelukkig heb ik dan een omfiets adresje waar ik een echte Indonesische maaltijd kan ophalen .Het water liep me al de mond uit toen ik vanuit Amsterdam naar huis reed .Je gaat erheen om een heerlijk bami rames of nasi rames want dat is het enigste dat ze hebben als maaltijd . Maar ook een heleboel gerechten . Onder tussen loop je door de toko en dan denk dat kan ik wel meenemen en dat voordat je het weet heb je een tas vol kruiden en ander lekkere dingen Maar nu over het eten .Het is heerlijk alleen zeg niet dat het heet moet wezen .Als de man het vraagt achter de toonbank. Zeg doe maar heet dan is soms te heet .Je tong staat in de brand .Ik ben het gelukkig gewend en vindt het wel lekker .Maar het is echt lekker als je van Indonesisch eten houd
Als u ooit in Zaandam bent en heb trek om lekker Indonesisch te eten ga er eens langs .
Toko Gembira , Rozengracht 26 te Zaandam

Geen opmerkingen: