maandag 18 juni 2007

Koogerpretpark

Ik had afgesproken met een vriendin van me om een dagje Koogerpark te doen
E. was al om 11 uur bij mij en na de koffie zouden even naar het Koogerpark gaan en was en er zouden bandjes spelen . Dus wij naar het park ..Nou we hebben genoten .Van de muziek . Behalve van de eerste band die heten Kansloos .Nou met recht Kansloos wat echte losers .
Maar er waren ook danseressen van 6 tot 15 jaar en was wel grappig. Die kleintjes deden hun best maar sommige waren echt de pasjes vergeten .En dan ging weer ongelijk maar ze deden hun best. . Er was ook circus gemaakt en voor de jeugd . Je kon zien wie de ouders waren dat waren de hardste klappers. Erg leuk allemaal hoor. Ik ben nog al bekend in deze contreien en veel mensen moesten even met me praten .Ik heb me heerlijk vermaakt daar. Toen we naar huis gingen om te gaan BBQ en zei E. het is toch erg leuk hier . Je kunt wel zien dat in een dorp woont en niet in een stad zoals Purmerend . Ik vind dit een compliment voor de Zaandijkers .Ook bij het hekje van de voortuin kwamen nog mensen praten Ik had de BBQ onder tussen aan gestoken en binnen een half uurtje konden we heerlijk eten van de kip, de forel met in ze buik de kruiden zo uit me voortuin . En niet te vergeten de vegaburgers. Het was een geslaagde dag

De kruiden ik de buik van de forel had gestopt
  • 4 blaadjes oregano
  • 1 takje citroenmelisse
  • 2 verse blaadjes laurier
  • 1 takje dille
  • 1 takje tijm
De forel ongeveer 4 minuten grillen in de vistang

Geen opmerkingen: