zaterdag 2 juni 2007

even er tussenuit

Ik ga twee dagen niet koken .Nou ja 2 dagen .één dag .vandaag ga ik naar Ellen een goede vriendin van me en ik had beloofd om Shoarma te maken met me wereldberoemde knoflooksaus. En niet in een pita broodje maar op Turks brood . Heerlijk de simpelste dingen maken de mensen gelukkig.
Zondag ga ik met een andere vriendin op boekenjacht en laten ons heerlijk overvallen door gedichten van een vriend van me die op muziek zijn gezet. Boeken en poëzie dat zijn me ander passies .En natuurlijk muziek .Verleden week was er een band die speelde Jazz en ook gedichten op muziek. Als je de passie zag van de zanger tevens xylofonist dan had je gelijk iets van ja dit is muziek met een hoofdletter Met me nieuwe baan ook . Ik krijg een team onder me dat wil werken met passie en gedrevenheid . Geen studenten meer die het college volgen om dat het in het pakket zit .Ik zeg altijd of het interesseert je of je gaat naar huis .En avonds gaan we naar ons favorieten restaurantje. Ik zal daar geen recensie over schrijven maar het eten is daar vorstelijk net als de bediening . En ik verklap ook niet hun naam .Nu kan ik nog binnen lopen zonder dat ik moet reserveren. Heerlijk een restaurant waar je binnen loopt en aan tafel kan gaan zitten Soms moet je even aan de bar gaan zitten .Ook dan is het een feest .
Dus ik wens al me lezers een fijn weekend toe

Geen opmerkingen: