donderdag 17 mei 2007

lekker op een terras

Vandaag eens geen recept van me hand .Er was gisteren weer zon keukenprins(es) die lage cijfers moest geven . Nou als ze leuk vinden dan doen ze het maar. Vanmorgen was het weer dat je dacht ik blijf in me bed en verdeel de erfenis vast . Maar na een uur of 1 kwam het zonnetje door .En ik heb heerlijk op een terras gezeten . Een van de grootste sporten is mensen kijken . En dan net doen of je weet wat ze denken en bespreken met elkaar. De grootste lol heb ik dan. En ook het gezelschap waar ik mee ben . Het gaat van kwaad tot erger .Maar het is fun .Toen we thuis kwamen .Riep me buurman ons . Biertje Robert .Nou de drank had toch alweer gewonnen dus doe maar .Ook daar zetten we het spel verder als er iemand langs liep . Me buurtjes hadden eerst waarom lachen jullie. Nou toen we het vertelde gingen ze ook mee doen . Maar u weet hoe het is als je een biertje opheb .Je wordt steeds meliger .en ik kreeg honger . Ik zei zullen we met ze alle ergens een vorkje prikken . Maar niemand had zin .Op een gegeven moment liepen we naar huis en zei nog zullen chinees bestellen
Me huisgenoot zei ik kook wel vanavond . ik stond versteld .Jij koken .Ja, ik kook vanavond .De vriezer ligt nog vol met hapjes en iedereen kan de frietpan bedienen .
Dus het werd een vette hap Ach voor een keer ook lekker .
Morgen kook ik weer nu lig ik uitgeteld op de bank

Geen opmerkingen: