zondag 29 april 2007

scherp wezen

Is de foodrank teller wel betrouwbaar? Vandaag had ik op enkele meer dan 1000 stemmen Iets van meer dan 1400 stemmen .Ik keek er al verbaast naar .Zo hoog had ik nog nooit gestaan op de tiende plaatst. Of er moet iemand al me recepten hebben aangeklikt Maar dan kom ik nog niet aan 1400 stemmen
Het was niet terug te vinden op me blogteller het was zelfs een diepte punt het aantal bezoekers.
Dus ik had al een vermoedde dat het vannacht naar beneden ging.. Nu me huisgenoot er niet is ben ik even lekker de kroeg in gegaan met een paar vrienden en vriendinnen van me .Heerlijk naar een café waar veel Antilanen komen . Heerlijk weer om die taal te horen en dan denk je wat is het Nederlands saai . De woorden conjou en bojo vlogen door de lucht . Het temperament van die mensen is veel warmer dan hier . Dan is mogge buur .Gelukkig is me buurman ook een Antiliaan en het eiland is klein en dan ken je elkaar net hier in het dorp .Toen ze hier kwamen wonen was het hè wat doe jij hier .En wanneer gaan we terug . Soms zitten we in de voortuin en dan even muziek uit de Antillen heerlijk swingend .Na de Antillen naar de USA Maar daar kon ik echt niet wennen In de winter periode mis ik het .Als er weer een project komt op de Antillen ben ik vertrokken hoor .Flaneren in de hoofdstraat. We hebben ons huis wel lekker wit geverfd al hebben daar veel problemen mee gehad .het past niet in het straat beeld . me huisgenoot is een fries dus mist het allemaal niet zo die is daar nuchter in . Ik dwaal af . nu had ik aftrek van meer dan 1500 punten .Ik sta weer op de plaats die ik gewent ben op de 13e plaats Maar hoe kom ik aan 1400 stemmen ???

Geen opmerkingen: