maandag 2 april 2007

Rode Curry met bonen en kip

Van de roti was nog zo veel over dat ik het had ingevroren . Het is vandaag zo een heerlijk weer dat ik dacht ik ontdooi dat en maak er een curry van. Bij de toko had ik ook een potje rode curry pasta gehaald Dan kan ik nog even langer in de tuin zitten

Rode Curry met bonen en kip
Ingredienten
  • 2 theelepels tomatenpuree
  • 1 tomaat
  • 5 eetlepels zonnebloemolie
  • 1/2 ui
  • 1 kopje water
  • 400 gram sperziebonen
  • 200 gram kipfilet
  • 5 et1 Faja Lobi Kouseband (roerbakmix Toko))
  • 2 el rode curry pasta (mild)
  • 400 ml cocosmelk
Bereiden
Volg het recept van de vulling van de roti . Roer er 2 etl rode curry door .Doe er dan 400 ml cocosmelk bij .Roer dit er door heen en laat het ongeveer 10 min sudderen .
Serveer het met witte rijst. Doe de rijst in een kom en doe de curry er boven op

Geen opmerkingen: