maandag 2 april 2007

Lunch momemt

Maandags ben ik altijd vroeg met klaar met me werk. .Dus ik kan altijd lekker lunchen .Ik vind dan heerlijk om even de tijd te nemen om iets lekkers te maken . Maar vandaag schoot het er bijna in
Ik neem maandags altijd een gebakken eitje. De boter was op om me brood te besmeren . We hebben ook zo gesmuld van de bolletjes
Ik dacht wat heb ik nog meer smeerbaars op brood. Ik vond een aangebroken pakje smeerkaas.

Champignonomelet op 2 boterhammen besmeert met smeerkaas.

Snij een handvol champignons in plakjes Klop 3 eieren los .
Doe een klontje boter in een pan met dikke bodem, laat dit smelten .Bak de champignons op een zacht vuurtje .Doe de losgeklopte eieren er bij en laat het bakken tot de eieren gestold zijn
Smeer ondertussen twee boterhammen met smeerkaas.
Doe de omelet op de boterhammen .
Lunch ze

Geen opmerkingen: