donderdag 12 april 2007

Pasta met stoomgroenten

Vandaag is het allemaal uit een pakje behalve de pasta . Me vriezer moet eens een beetje leeg .En met dit mooie weer zit ik liever op het terras dan achter het fornuis. Het is schitterend weer . Als het zo doorgaat met het weer dan waan ik me weer op de Antillen .Heerlijk buiten eten .Al is het achter me huis wel nog een beetje frisjes .Maar ja het is ook pas April .Maar beter dan kou .Ik zal daar nooit aan wennen .Het klinkt raar maar ben nu al een paar jaar terug maar als ik langs een koeling loop of vriezer is het want is het hier koud.
Maar dit komt dus allemaal uit mijn vriezer
Pasta met stoomgroenten

Ingrediënten
  • 300 gr pasta
  • 1 pak stoomgroenten Haricots verts, worteltjes, rode ui en aardappelschijfjes(iglo)
  • 1 pak Vis cuisine Italino
Bereiden
Kook de pasta beet gaar
Doe de stoomgroenten in de magnetron en breid het volgens de aanwijzingen
Verwarm de oven voor op 225 °C en volg de aanwijzingen

Het is geen hoge cuisine maar wel makkelijken lekker.

Geen opmerkingen: