vrijdag 13 april 2007

Ikea verkoopt nu ook broodmixen

Bij me laatste bezoek aan Ikea zag ik dat ze allemaal Zweeds voedsel verkochten .
Ik moest lachen ze hadden knäckebröd van 30 cm .Het is gelijk een hele maaltijd .Ook de Zweedse gehaktballetje het nationale gerecht lagen in de vriezer. Maar me verwondering ging uit dat ze ook broodmixen hadden .Vossenbessenbrood .Deze is voor 2 broden . Alles zit er bij gist..De tweede is een Rogge brood . Ik dacht dat het melk was .Het zit ook in een melk pak .Je moet open maken en daar 6 dl water in gieten en dan 45 sec schudden En dan in bakblik gieten .
De vossenbessen heb ik al gemaakt .Binnen 1 uur en 40 minuten heb je een brood .
Ze hebben wel eens over hangjongeren .Maar daar hebben ze last van hangouderen . Voor 1 euro kan je daar ontbijten .En het tweede kopje koffie is gratis .Dus al de ouderen uit de buurt komen daar ontbijten en blijven de halve morgen daar zitten .

Geen opmerkingen: