woensdag 11 april 2007

Mijn tent is top. Finale

Wat een finale zeg. Dat geschakel tussen Leeuwarden en Den Bosch. Ze wisten wel hoe ze het op moesten bouwen . Vooral toen Herman in de auto stapte . Waar ging hij naar toe het noorden of het zuiden .We zaten hier met een aantal vrienden te kijken en opeens zagen we haar er ging hier een BOE geroep op . De Nanni, de zus van Heking. Mij god wat ze allemaal niet deed om in beeld te komen. Briefjes ophouden van stem op Coquille toen Herman al in de auto zat.Wat een miep werd er geroepen..Maar toen er twee van de drie juryleden aanwezig waren bij Coquille, toen wisten we al voor 60 % zeker dat hadden gewonnen. .Ook Onno Kleyn was aanwezig. Ik lees graag ze stukjes op het internet. En heeft er ook net als ik in geloofd van af moment een dat Coquille een toptent is .Ik zelf vind het geweldig dat die twee jonge mensen zon tent hebben neer gezet. Sven kookt echt met passie .En geen gezeik over ze eten want hij maakt het met passie klaar.
We hadden het erover het verschil tussen Doozo en Coquille . Frank zwaait de scepter maar hij kookt niet zelf . En Sven is de koning in z tent Hij kookt zelf. Al lag ze duimtopje eraf gewoon doorgaan. Ik ga zo wel als de tent dicht is . Kijk dat is KOK met passie. Het is zijn hut.
Maar terug naar de uitzending. Toen als eerste de limousine in Den Bosch zag toen wisten we het zeker . Ze hadden gewonnen. Maar toen de limousine in Leeuwarden ook getoond wisten we het niet meer zeker .Toen de duim omhoog ging van Geertje ging hier een gejuich op. Het dak ging eraf
Eigenlijk was het leuker geweest als ook Doozo had gewonnen . Tegen Frank en Frieda wil het volgende zeggen . Ga gewoon door zoals jullie nu gaan .Ook jullie tent is top
En tegen Sven en Geertje ga zo door en dan hebben jullie volgend jaar al een Ster

1 opmerking:

Anoniem zei

Fake, die hele toestand. Den Blijker liet zich "onderweg" al ontvallen dat hij in Den Bosch zat.