woensdag 4 april 2007

Mijn tent is Top 3

Door een tragische gebeurtenis in mijn directe omgeving had ik eigenlijk niet zon zin om naar “Mijn tent is Top”te kijken .Maar om nu naar de herhaling te gaan kijken morgen had ik ook geen zin in. En het was ook goed om me gedachte te verzetten .

De dames gingen naar een andere tent .Sven kreeg de Nanni op bezoek. Volgens mij hield hij zich netjes bij de jury vraag hoe ze het had gedaan . Maar het antwoord dat “draai ik op een dinsdag” zei voor mij genoeg. Richard was weer lekker bezig om Frieda en haar personeel om die gratis te gebruiken .En geen bedankje en nog eens af te kraken En wat personeellid van Amsterdam zei “Ïk voel me hier meer thuis dan in Suisse” zegt al genoeg. Nou al kreeg ik daar een topsalaris zou ik er niet eens willen werken. Zo kan ik ook besparen op me personeels kosten .
En wat de jury zei over het menu is waar . Je moet nu geen zuurkool op je menu zetten .Lekkere frisse salades. Ik denk ook niet dat deze tent echt een toptent wordt die een verrijking is voor culinair Amsterdam . Als het volgens Richard aan het weer licht of de lunch vol zit of niet. Nee, dat ligt aan je promotie. Stunt er eens mee .

Geertje was bij Doozo en werd alles netjes uitgelegd door Frank plus een rondleiding door Leeuwarden . Ik ken de stad een beetje Heel gezellig .Daar heb ik ook Beerenburger leren drinken. Nu me favorieten drank als het koud is .Ik denk dat Geertje overal kan staan als gastvrouw. Gewoon een spontane meid .

En nu is Doozo en Coquille door naar de finale .Ik had het al voorspeld brasserie Suisse heeft het niet.. Ik denk dat de avonden dat Frieda er stond .De mensen nu omfietsen om bij Doozo te gaan eten.
Mijn favoriete tent en het is geen bindend stemadvies is toch de tent van Sven en Geertje Coquille. Dus stem met ze alle op de rookies van Mijn tent is Top. Ga naar Mijn tent is Top en stem op hun of SMS 5656 Den Bosch

Geen opmerkingen: