zondag 15 april 2007

Lunch cafe Het hoedje van de Koningin


Met dit weer is er maar een plaats om te zijn en dat is het terras. Gisteren was ik in Purmerend met een vriendin van me .En dan gaan we heerlijk naar het Hoedje van de Koningin.Kaasmarkt purmerend .Een heerlijk lunch café. De eigenaar heeft er een andere naam voor Happerij het staat ook op de ramen
De cappuccino is zoals hij moet zijn dat je lepel in de schuimmassa kan laten hangen .De saucijzenbroodjes worden zelf gemaakt. Mestaal krijg je zon klef fabrieks ding. Nee, deze was zelf gemaakt. We zagen de meest heerlijk broodjes voorbij schuiven . We kregen er honger van . We vroegen de kaart . Alleen die was al kostelijk. Alles begon met de regel.
“Wat eet de Koningin als …..”En bij de dranken stond: “Wat drinkt de koningin “We schoten in de lach was alles was koninklijk. Me vriendin nam een tosti ham kaas . Die perfect was gemaakt. Niet te bruin en ook niet dat hij net in het tosti ijzer was gehangen .Ik nam zelf een pistolet met een dobbe kroket .Het pistoletje was jammer genoeg ff te lang afgebakken .Of het lag aan het mes .De kroket was daar in tegen weer perfect gebakken . Nog een beetje licht bruin. En de korst was ook niet te hard. De opmaak van het bord was ook perfect .Apart een schaaltje met mosterd, geen papieren zakje .Ook de boter apart er bij.
Ook de bediening is dar goed. Het is jammer dat er niet kunt dineren anders had ik zeker even voor om gefiets.
Ik geef deze zaak echt een 8
En de bediening een 7

Geen opmerkingen: