dinsdag 27 maart 2007

Nieuw product van Grand’Italia 2

Woensdag 14 maart berichte ik over het nieuwe product van Grand’Italia. Risotto Funghi Porcini
Vanavond ga ik eens maken Volgens de gebruiksaanwijzingen van het product.
Gebruiksaanwijzing
  1. Giet de saus in een pan, vul het lege potje met koud wateren voeg de het water aan de saus. Herhaal dit(totaal ca 380 ml water)
  2. Voeg het zakje risottorijst toe aan de saus
  3. Breng het geheel aan de kook en laat die roerende 16 – 18 minuten op een laag vuurtje koken
  4. Proef tegen het einde van de kooktijd de rijst. Indien deze nog niet geheel gaar is, voeg dan een beetje water toe en laat het nog enkele minuten koken.
Dit moet toevoegen volgens hun
Risotto met kastanje champignons en Parmezaansse kaas.
  • 1 kleine rode ui
  • 150 gr kastanje champignons of gewone champignons
  • 30 geraspte Parmezaansse kaas

Bereiden
Snipper de ui en fruit in olijfolie. Snij de champignons in plakjes en bak deze in olijfolie bruin. Bereid risotto volgens de bereidingswijze. Meng als de risotto bijna klaar is de gefruite ui en champignons en de Parmezaansse kaas door de rijst. Breng het geheel op smaak met zout en peper

Na 23 minuten was de rijst gaar.Het was wel romig maar echt om dit een 2e keer te maken .Dan moet ik wel erg veel haast hebben .Ook de hoeveelheid is te weinig voor 2 personen.Of je moet een kleine eter wezen.Mijn advis geef er een frisse salade bij
Het was te knagen .Maar zonder de toevoeging van de uien en de champignons en de kaas zou het niet zo lekker wezen .Ik geef dit een kleine 6.Maar wie ben ik .U moet het zelf eens proberen

Geen opmerkingen: