vrijdag 16 februari 2007

Appelcake

Nou ik me frustraties van me af heb geschreven ,gaan we weer gewoon door .Sommige mensen voelde zich aangesproken . Nog maals ik beschuldig niemand en wie de verkeerde conclusie heb getrokken .Me excuus daar voor .

Ik had gisteren een lekkere appelcake gemaakt voor mijn donderdag koffie visite .Het is een heel simpel recept.

Appelcake

Ingrediënten
  • 1 pak cakemix
  • 2 eieren
  • 200 gr boter
  • 50 ml water
  • 2 goudrenetten

Bereiden
Verwarm de oven voor op 160 gr C .Doe de boter in een beslagkom. Mix de boter zacht. Doe dan in een keer de cakemix, het water en de eieren erbij. Maak een luchtig beslag .Schil de appelen en snij het in kleine dobbelsteentjes.
Giet een laagje in de vorm en doe daar een gedeelte van de appelen op. Herhaal dit nog een keer en eindig met het beslag.
Bak de cake in 60 -70 min gaar en lichtbruin

Geen opmerkingen: