woensdag 7 februari 2007

Gadgets

Soms kan ik nachts niet slapen en wat doe je dan je gaat surfen op het net bij kookwinkels Tja, wat doe anders dan kookgek .Soms verwonder ik wel eens over bepaalde dingen en denk ik heb je nu echt nodig. Als ik tussen me keuken spulletjes kijk dan heb ik ook wel eens onzin gekocht. Waar ik later aan denk waarom heb ik dit gekocht . Hieronder heb ik een paar dingen gezet waarvan ik denk heb je die nodig?

Zoals een gehaktballenknijper voor perfecte ronde balletjes Ik vind een niet meer ronde bal leuker .Je kunt dan zien dat de bal met de hand is gemaakt .Het is pas nuttig als je een perfectionist bent of er meer dan 100 moet maken


Of de Garlic peeler . De makkelijkste manier om een knoflook teentje te ontvellen..Ik denk dat ik sneller ben dan zon ding. Je pakt een mesje aan het puntje ff insnijden en de velletjes laten bijna van zelf los .

Bij een andere winkel zag ik .Volgens mij is het kompleet onnuttig .Een kurkenhengel


Nog een uit de zelfde winkel Een Kippeneuker Wie kan me vertellen waar dit voor dient?

Dit vond ik wel een nuttige gadget .Een eiertimer die in het water kan leggen en verkleurt naar mate het ei harder wordt . Dus altijd het perfecte eitje

1 opmerking:

Anoniem zei

Die kippenneuker is een hulpstuk om te bbq-en en is razend populair in de USA.
Blikje bier in de houder, dan de kip erover stulpen en op de bbq zetten. Deksel dicht en wachten tot de kip gaar is.
Genoeg engelstalige recepten op het web.