zondag 28 januari 2007

Bakwinkel piece of cake


Gisteren was ik in Purmerend .Ik was bij een vriendin van me .Gezellig weer eens op gemak door het oude stadje slenteren .Bij mij is het flaneren . Niet dat door iedereen wil gezien worden . Maar omdat ik door me handicap gewoon niet zo snel loop En zij zit in een elektrische rolstoel dus bekijks hadden we zat .En dan nog een oud hondje erbij. Het was heerlijk weer .Lekker eens winkels kijken die hier in Zaanstad niet zijn. Overdekt winkelcentrum dus al zou het regenen of stormen .Want die keuze heb je tegenwoordig. Maar het was gelukkig droog .Heerlijk overdekt op een terrasje een cappuccino gedronken met een saucijzenbroodje gegeten .Nee, het was echt genieten.Op een geven moment waren we bij het punt aan gekomen waar me Ferrari (scootmobiel) stond .
En we rijden een straatje in .Een bakwinkel . Nou ik denk ga toch eens kijken of ze een taartrooster hebben. Ik ben al tijden er naar op zoek .Nergens te krijgen Ik gebruikte een pannenrek van de Ikea .En ja hoor ze hadden hem. Ik heb gelijk twee briochevormen mee genomen een kleine en grote. Maar wat een assortiment had die winkel . Alles om taarten en cakes te bakken . Nu ben ik gelukkig een brood en keukenprins . Maar ik denk dat iemand die taarten en cakes bakt daar kwijlend uitkomt. Kijk een op hun site . Piece of a cake .Ik vraag me af of het niet haalbaar is in de Zaanstreek .Je hebt hier een zo kookwinkel op de Zaanbocht .Maar dat is meer een design winkel .

Geen opmerkingen: