dinsdag 29 april 2008

Tagliatelle met groentesaus

Na een drukke week werken weer eens aan koken toe gekomen.
Ik had weer eens trek in pasta.Omdat me tuin er niet uit zag was ik daar druk mee.Op het laatste moment heb ik boodschappen gedaan

Tagliatelle met groentesaus

Ingrediënten
• 250 gr tagliatelle
• 1 zakje pasta groenten
• 1 courgette
• 1 blik gepelde tomaten op sap
• 1 bakje champignons
• 1 geperste knoflook
• 2 el olijfolie
• 1 tl provinciale kruiden

Bereiden
Kook de tagliatelle volgens de gebruiksaanwijzingen Maak de courgette schoon en snij hem in de lengte door midden.Snij nogmaals door midden en snij dan ik kleine plakjes.Maak de champignons schoon en snij ze dan in plakjes
Verhit in een pan de olijfolie.Fruit de knoflook, doe de champignons erbij en fruit die ook even Doe nu het zakje pastagroenten erbij en bak die op een matig vuur ca 3 minuten.Doe nu de courgette erbij en bak die mee.Haal de tomaten uit het sap en snij die blokjes.Roer alles even goed door elkaar.Giet het sap erbij en breng het aan de kook.Do de provinciale kruiden erbij.Laat het sap even inkoken op een klein vuurtje. Laat de saus niet te dik worden

1 opmerking:

Anoniem zei

Pasta met groente! Altijd lekker!!!