zondag 30 december 2007

hapjes voor oudjaar 2

Door me geloof vergeef ik iedereen die me dit jaar heb dwars heb gezeten . Het is geen katholiek geloof maar het geloof in de natuur Het is gewoon zielig zoals mensen je dwarsbomen omdat je geen volgeling bent van de carnivoren zoals ons (dood)eet schrijven, Een uit de keuken van en notincie van …….
Nee, dat soort mensen hou ik niet van Als je uit boekjes moet hebben dan heb je alternatief . Ik neem ook wel eens de basis uit een kookboek maar dan ga ik kijken of ik het lekker vind . Als ik net lekker vindt ga ik kijken of lekker kan maken . Het is net als wijn als je pak van wijn van de Aldi heel koud zet dan is het lekker maar as hij op + 7 graden komt wat elke wijn hoort te zijn dan kan je voor een saus gebruiken !!!!

Voor het surprise hapjes

  • 1 teentje olijfolie
  • 200 gr zee vruchten cocktail
  • 1 el citroensap
  • 2 el ketchup
  • 2 el gehakte peterselie

Bereiden
Meng de vis met de ketchup en de citroensap en 1 el olijfolie . Vul de bakje er neen en bestrooi het met peterselie .

Nog een voor de surprise hapjes

Gerookte zalm met kruidenkaas
Doe de zalm in de muffin holte doe de knoflook uit de pers en boeven op en doe d kaas naar keuze erop .

Geen opmerkingen: