dinsdag 14 augustus 2007

Gevulde Pannenkoeken

Ik ben bezig om me vriezer een beetje leeg te maken .Plus dat ik me pleegkinderen op bezoek heb . En wat vinden kinderen lekkerder dan patat Pannenkoeken Om het tot lekker en voedzaam te houden dat voldoende groenten naar binnen krijgen heb ik gecombineerd met een pak Hollandse panmix .

Gevulde Pannenkoeken

Ingrediënten
  • 500 gr bloem
  • 8 dl melk
  • 2 eieren
  • 1 pak Hollandse groentenpanmix

Bereiden
Maak het beslag zoals je het zelf maakt. Bereid de panmix zoals op het pak staat .
Verhit wat olie in een koekenpan .Doe het beslag erin Strooi wat van de panmix erbij.Laat de pannenkoek lichtbruin worden .(droog aan de bovenkant) Keer de pannenkoek en bak hem mooi Lichtbruin zodat hij loslaat. Leg ze op een verwarmt bord of doe ze in de oven (laagste stand) dat lekker warm blijven .Herhaal dit tot de vulling op is .

Geen opmerkingen: