woensdag 11 juli 2007

Chinese noedels hapje

Vandaag was ik laat thuis Ik ren me rot .Ben alleen maar in gesprek met van die hotemetoten Een email adres dat niet wil werken .Stukken door lezen . Ik dacht een leuke baan te krijgen .Maar het zal wel anders gaan lopen in september .Dit was bij elke betrekking dat me eerst moest goed inlezen en dan loopt alles op rolletjes .Ik kwam dus thuis en toen moest er nog gekookt worden. Om echt uitgebreid te gaan koken had ik zin in. En om even ergens een vorkje te prikken was ook geen optie. Dus de frietpan aangezet .En ik had nog een beetje over van de Chinese noedels van gisteren .Het was echt nog een klein beetje .Ik heb Chinese noedels hapjes gemaakt .Een kruising van een nasischijf en Indonesisch pasteitje .

Chinese noedels hapje Ingrediënten .
  • 10 plakjes bladerdeeg
Voor de vulling
Zie Chinese noedels met groenten Bereiden
Laat het bladerdeeg ontdooien .Doe met een lepel de vulling in het midden van een plakje bladerdeeg . Leg er ander plakje bladerdeeg er overheen .Vouw de randen van het onderste plakje terug en maak een soort randje .Vouw de een gedeelte als een driehoek zodat je soort hartje krijgt. Controleer of alles goed dicht zit. Leg er maximaal 2 in de frituurpan en laat eerst de vlakke onderkant lichtbruin worden. Kreeg ze ongeveer 3 minuten om En pak de bolling nu. Ook ongeveer 3 minuten zodat het hapje mooi egaal licht bruin is .
Serveer er wat patat bij .

Geen opmerkingen: