donderdag 7 juni 2007

Nieuwe hollandse haring

De nieuwe haring is er weer .Bij ons houden we dan met de lunch een haringparty. Grote schalen met nieuwe haring . Ik ben er een liefhebber van . Zon lekker vet rauw visje .Ik moet niet elke week hebben maar Een keer in de maand heerlijk. Ik heb er een leuke anekdote over . Ik was op een beurs in de RAI .Niet de huishoudbeurs maar een op beurs op me vakgebied. Bij een stand hadden ze een bord met haring staan. Ik dacht dat voor een persoon er lagen er drie op. Ik dat bord mee en ik die haring naar binnen laten glijden. Kwam die standhouder achter me aan dat er maar een persoon mocht pakken .Aan de ene kant schaamde ik me maar ze waren zo lekker

Maar de nieuwe haring van dit jaar is ook heerlijk. Lekker vet en zacht..Of er een engeltje op tong fietst. Ook de prijs val mee . € 2,-per stuk

Geen opmerkingen: