maandag 14 mei 2007

Thaise rijstschotel met zalm

Omdat ik nog zalm overhad van gisteren .En vandaag een hele drukke dag was .Heb ik een eenvoudig gerecht gemaakt Als basis heb iets uit een allerhande genomen . Maar dat vond ik niet zo geslaagd .Alleen de mie bleef over .Maar die heb ik ook al weer verwijderd . Morgen heb ik de hele dag afspraken en ook avonds Dus dan is rijst het ideale om dat vast voor morgen ook te koken .

Thaise rijstschotel met zalm
Ingrediënten
  • 250 g rijst
  • 2 x 200 g zalmfilet
  • 2 eetlepels olie
  • 400 g Thaise roerbakmix
  • 2 el vissaus

Bereiden
In pan ruim water met zout aan de kook brengen. Rijst bereiden volgens gebruiksaanwijzing. Intussen zalmfilet in dobbelstenen snijden. In wok olie verhitten, groenten ca. 5 minuten roerbakken. Zalmblokjes erdoor scheppen. Vissaus erdoor en vuur laag draaien. Rijst door groenten scheppen en nog 2 minuten meewarmen. Rijst over de borden verdelen.

Geen opmerkingen: