woensdag 30 mei 2007

een dag met een gaatje

Vandaag een beetje pech dag .Ik wou me cellphone pakken maar er stond geen bereik in het netwerk. Dus ik gekeken of me simkaart er wel goed erin zat. Onderweg had ik ook geen bereik dus ik dacht eerst dat er een paal uit lag .En ik zou een belangrijk gesprek krijgen om 13.15 .Bij een collega die de zelfde provider heeft de simkaarten uit gewisseld en toen had ik wel bereik.Nou heb ik andere simkaart maar ook een ander nummer .Dus dat bedrijf gebeld dat ik even een ander nummer heb. Wat een gezeur .Nu duurt dat 10 dagen dat ik me oude NR weer heb .Toen ik naar huis ging zag ik dat ik me portemonnee thuis had laten liggen dus geen boodschappen kunnen doen Wat een dag het lijkt wel een verhaal uit het boek “Zwaarmoedige verhalen voor bij de centrale verwarming”

Dus ik heb gekeken wat ik nog in de kast heb staan en wat er aan groenten is .Nou, ik had nog sperziebonen en uiteraard pasta .En ik zag dat ik nog een pakje Ovenschotel had voor sperziebonen Ik heb alleen het gehakt vervangen door van die gekruide tahoe.

Cool Slideshows


Geen opmerkingen: