donderdag 29 maart 2007

Mijn tent is top 2

Ik moest jammer genoeg naar de herhaling kijken van mijn tent is top. Den Bosch en Leeuwarden vind ik toptenten blijven .Amsterdam erger ik me dood aan die vriendin van Richard. Als ik zon vriendin had ik er persoonlijk doodschoten .Wat een irritant mens En dan die lach .het lijkt de Nannie wel. Het gaat door merg en been. Sorry, dat ik het zeg maar kent u wethouder Hekking nog van Kooten en de Bie. Zo is zij ook Als ik maar in beeld kom. Als ik nerveus ben dan maak ik fouten is een citaat van haar .Nou dan ben je al zo lang het programma draait al en ook de fouten . Maar dat is horeca .Altijd stressen .Nee, dan Geertje die maakt nergens nerveus om net als Sven En ook die friezen dat zijn gewoon nuchtere mensen , beetje aparte humor .
Wat Leeuwarden deed om na het diner een kopje koffie of thee aan bieden van de zaak. Dat heb ik bij geen van de andere gezien Dat is service en als er dan klachten zijn, zijn die na dit aanbod er niet meer.
Als je nu al verlies lijdt zoals Amsterdam dan ken je tent beter sluiten .Zon “toptent”mag geen verlies lijden. Dan doe iets verkeerd .Of je heb te duur personeel of koopt te duur in. Maar ja het is nog steeds beter dan die twee tweedehands autoverkopers uit Rotterdam
Ik ben ook van plan oom een keer in den Bosch te gaan eten. Het is wel een wereld trip maar ik wil wel eens weten of het zo serene sfeer is als Casper zegt .Ik hou daar wel van .De finale moet echt gaan tussen twee toptenten . Coquille en Doozo

Geen opmerkingen: