vrijdag 23 februari 2007

Tortellini met spinazie pestosaus

Er wordt nog steeds tegen me gestemd . Maar ach, ik trek me niks van aan ze doen maar als ze het leuk vinden .Ik hou me plezier in het koken . En ja me Nederlandse taal is niet volmaakt. Maar dat komt dat ik jaren in buitenland heb gewoond .Ik ben meer een Bèta mannetje dan een Alfa mens .Ik heb ook niks met talen. Ik ben een doener Ik wordt eigenlijk altijd een beetje misselijk van beterweters
Daarom heb ik ook vandaag een heerlijke eenvoudige pasta gekookt. Met een beetje een Hollands tintje .Me mozzarella is bijna over tijd dus die moet op. Ik heb hem verwerkt in het gerecht.

Tortellini met spinazie pestosaus
  • 1 zakje tortellini met kaasvulling (al formaggi, a 250 g)
  • 1 bolletjes mozzarella (kaas, a 125 g)
  • 2 teentje knoflook
  • 2 eetlepels olijfolie
  • 1 zak panklare spinazie (a 300 g) of gehakte spinazie(250gr) diepvries
  • 2 el groene pesto (100 g)
  • zout en peper
Bereiden
Tortellini koken volgens gebruiksaanwijzing. Mozzarella in blokjes snijden. Knoflook in plakjes snijden. In wok knoflook in olie fruiten. Spinazie in gedeelten toevoegen en 2 minuten roerbakken. Pesto en mozzarella erdoor scheppen. Op smaak maken met zout en peper Tortellini serveren met pestospinazie

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoe zo tegen je stemmen ?

Vooral doorgaan met de dingen die je leuk vindt en waar je goed in bent. Je hoeft er je brood tenslotte niet mee te verdienen !

Groeten Renée