maandag 26 februari 2007

Tom Yam (thaise soep )

Wat was ik gisteren beroerd zeg . De halve dag echt op de bank gelegen . Middags nog weg .Ik zou er blijven eten maar uit veiligheidoverwegingen maar niet gedaan .Avond toch maar wat gegeten .En maar hopen dat het er in zou blijven .Vandaag toch een beetje aan de soep met noedels .Het virus is nog niet helemaal geweken .
Door me drukke werkzaam heden komt ook nog uit een pakje ook .Maar ja als ik op een foodlog het recept van een gebakken eitje lees moet dit ook kunnen Morgen krijgt u weer een gerecht van mijn met verse ingrediënten

Tom Yam
Ingrediënten
  • 1 pak Conimex Tom Yam
  • 150 gr frute de mere
  • 1 bosje lente uitjes
  • 1 pakje noedels

Bereiden
Doe 1 liter water in de soeppan, Voeg het zakje Thaise bouillon toe. Breng dit aan de kook.
Voeg de frute de mere , voeg de ingredienten van het pakje (de kokos, de paddenstoelen melange en de groentegarnituur) toe . Laat het 15 min koken .Voeg de noedels de laatste 3 min toe .Voeg de lente-uitjes en laat het nog 1 min koken .

Geen opmerkingen: