woensdag 29 november 2006

Nieuw Speeltje

Ik had deze week een mazzeltje dat ik tegemoetkoming van de regering kreeg voor de hoge stookkosten .En bij de Aldi hadden ze een Keukenmachine in de aanbieding voor net geen 34 euro. Ik er heen om te kijken wat het was . Ik hem heb gekocht hoor. Wat een ding voor dat geld .Er zit op . Houdt u vast .
Koffiemolen, Blender, Mengkom (1,5 L), Citruspers met een grote perskegel en een kleine perskegel, Kaasrasp, Groente en fruitrasp, Groente en fruitschaaf, slagroom en eiwitkloper, Kneedopzetstuk voor deeg, Mes voor verkleinen.
Toen ik het aan het uitpakken was vulde me tafel langzamerhand .Ik schrok ervan . Er kwam geen eind aan Wat een feest.. Ook heb ik tweedehands gasfornuis gekocht bij Noppes . Het worden nu ook cake's en taarten en andere lekkerijen uit de oven .Daar gaat me gewicht met de aankomende feest dagen.Ik moet eigenlijk bekennen dat ik gewoon verslaafd ben geworden aan het bakken .En nu komen de feestdagen eraan .Het is gelukkig niet zo erg als aan de drank en dope .

1 opmerking:

Fiona zei

Wat heerlijk! Zo kan je lekker aan de slag in je eigen keuken.